کاربرد برنامه نویسی چیست؟
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

پی اچ پی

PHP یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی آسان کاربرد برنامه نویسی چیست برای یادگیری است که هم رایگان و هم منبع باز است. همانند جاوا اسکریپت ، عمدتا برای کد نویسی در وب سایت ها استفاده می شود.

 

PHP چیست؟

PHP: پیش پردازنده Hypertext یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا است. اگرچه از جهاتی شبیه به جاوا اسکریپت است ، اما PHP یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است نه سمت کلاینت که در HTML تعبیه شده است. بنابراین ، اغلب همراه با جاوا اسکریپت استفاده می شود. همانطور که یک قیاس می گوید ، کاربرد برنامه نویسی چیست  اگر PHP قلم مو باشد ، جاوا اسکریپت رنگ است.

 

PHP برای چه مواردی استفاده می شود؟

PHP کاربردهای زیادی دارد ، اگرچه بیشتر برای توسعه وب سایت. برای مثال می توانید از آن برای مدیریت محتوا و پایگاه های داده پویا در یک وب سایت استفاده کنید. دومی به ویژه مرتبط است ، زیرا به خوبی با زبانهای پایگاه داده مانند MySQL ادغام می شود.

 

نحوه یادگیری PHP

مانند بسیاری از زبان های برنامه نویسی کاربرد برنامه نویسی چیست ، بهترین راه برای یادگیری این است که تا آنجا که می توانید با این زبان تمرین کنید. منابع زیادی وجود دارد که شما را با اصول اولیه آشنا می کند ، مانند نحوه عملکرد زبان و نحو اصلی آن.

 

SQL

اگر به زمینه هایی مانند مدیریت پایگاه داده علاقه دارید ایرانیان سایبر  ، SQL زبانی است که باید بدانید. در حقیقت ، اکثر توسعه دهندگان باید حداقل دانش اولیه ای از زبان داشته باشند.

 

SQL چیست؟

زبان پرس و جوی ساخت یافته (SQL ، که گاهی اوقات Sequel نیز نامیده می شود) ،کاربرد برنامه نویسی چیست  یک زبان مخصوص حوزه است که برای مدیریت داده های نگهداری شده در پایگاه های داده طراحی شده است. برخلاف بسیاری از زبانهای برنامه نویسی مختلف که تاکنون ذکر شده است ، این زبان عمومی نیست ، به این معنی که استفاده از آن بسیار محدودتر است.

 

SQL برای چه مواردی استفاده می شود؟

SQL عمدتا برای ارتباط با پایگاه های داده استفاده می شود. به این ترتیب ، توسط توسعه دهندگان سرور ، مدیران پایگاه داده و توسعه دهندگان نرم افزار در طیف وسیعی از صنایع استفاده می شود. با این حال ، اخیراً ، در زمینه هایی مانند تجزیه و تحلیل داده ها و داده کاوی بزرگ نیز استفاده می شود.

 

نحوه یادگیری SQL

اگر با این موضوع تازه کار هستید ، آشنایی ما با پایگاه های داده و SQL مکان ایده آل کاربرد برنامه نویسی چیست  برای شروع است. در اینجا با نحوه کار پایگاه داده ها و نحوه استفاده از SQL برای جستجو و دستکاری داده ها آشنا خواهید شد.

 

ر

R در این لیست تا حدودی منحصر به فرد است ، اما در حال تبدیل شدن به یک زبان فزاینده است. همانطور که خواهیم دید ، کاربرد برنامه نویسی چیست  در زمینه های دانشگاهی و برای شرکت های بزرگ فناوری بسیار مفید است.





:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: